Nákupní a reklamační řád
Kupující je před prvním použitím zakoupeného produktu povinen si prostudovat záruční podmínky včetně návodu a následně se těmito informacemi řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Pokud bylo po převzetí zboží zjištěno jeho poškození, kupující bez zbytečného odkladu bude informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) záruky prodávající v záručním listě určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo výměnu dílů) způsobené používáním.
Právo spotřebitele při uplatnění záruky:
Oprávněná reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Kupující nemá nárok na úhradu cestovních nákladů spojených s reklamačním řízení.
MIMO SOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORU (ADR)
Spotřebitelům je od 1. února 2016 dána možnost řešit spory s podnikateli mimosoudní cestou.
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Web: adr.coi.cz “